lendos lendos
546
BLOG

Rozmowy rodziców z synami

lendos lendos Rozmaitości Obserwuj notkę 6

1) - Tato?

-Tak?

- My nie jesteśmy normalną rodziną. Nie mamy telewizora... i PS3 ani Xboxa. 

2) - Tato?

- Słucham?

- Rodzice kolegi są milionerami i mieszkają na górze, w domu z basenem. A jego tata podróżuje całymi tygodniami po świecie.

- Czy chciałbyś abym ja też podróżował całymi tygodniami po świecie i żebyśmy się nie widywali?

- Nie...

3) - Tato? W bibliotece znalazłem książkę o tym jak powstają dzieci. Chcesz zobaczyć?

- Chyba nie, chociaż możesz mi pokazać, może się czegoś dowiem nowego?

- Tato, to nie ma sensu, ty masz przecież czwórkę dzieci.

4) - Tato? Chciałbym mieć pokój tylko dla siebie.

- A ja chciałbym mieć choć jedną szufladę na wyłaczność.

- Nie przesadzaj.

5) - Synku, nie gniewaj się, że na ciebie nakrzyczałam. Kobiety czasem mają takie dni.

- Wiem mamo.

- Skąd?

- Tata mi to powiedział. 

6) - Masz tutaj dwie dychy na zabawę na wesołym miasteczku.

- Dziękuję. 

minutę później

- Tato? tutaj nie ma dla mnie nic ciekawego. Mogę iść do domu?

7) - Tato? Czemu ta pani z plakatu jedzie goła na rowerze?

- ???

- Musi być jakaś głupia.

 

lendos
O mnie lendos

Cenię sobie szczerych ludzi i prawdziwych przyjaciół. Lubię włoską kuchnię, szwajcarskie sery, polskie ogórki kiszone oraz czarny humor. Jestem miłośnikiem muzyki klasycznej, głosu Barbary Hendricks, oraz motocyklistą. Jestem wierzącym Chrześcijaninem wyznania rzymskokatolickiego a przy tym poszukującym sceptykiem. Zamieszkuję na stałe w Szwajcarii - mojej drugiej ojczyźnie z wyboru. Piszę (chwilowo do szuflady) mini powieści. Udzielam się społecznie. Czasem coś opublikuję w prasie polonijnej. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości